Počas predvolebnej kampane minuli strany milióny eur. Vo svojej schránke som si našiel štyri desiatky letákov.
Množstvo televíznych reklám, všade prítomné bilboardy, pútače v uliciach, inzeráty v novinách, internet. Politické strany na kampani opäť nešetrili. Reklamné agentúry si určite dobre pomädlili ruky, veď politici v súboji o hlas voliča investovali milióny.
Okrem vyššie spomínaných spôsobov strany nezabudli (zrejme kvôli dôchodcom) aj na schránkovú formu kampane. Vo svojich schránkach ste si tak takmer každý deň mohli nájsť nejakú istotu, nové riešenie, transparentnosť, zodpovednosť, vyššie dôchodky či spoluprácu.
Priznám sa, nedalo mi to a každý predvolebný leták, ktorý prišiel od začiatku roka, som si odložil. Do dňa volieb som ich narátal štyridsať... Teraz si môžem byť istý, že najbližšie štyri roky nenájdem v schránke nič podobné. Ako dobre vieme, politici si voličov všímajú len pred voľbami.
I keď, aj tu sa nájde výnimka. Prostredníctvom regionálnych novín komunikoval s občanmi Igor Matovič, vlastné noviny vydávala aj Ľudová strana Naše Slovensko.